Avsnitt 1 – Returer & Återbetalningar

GodkÀnda skÀl för att returnera ett köp eller för en Äterbetalning:

Returprocess och villkor för att returnera produkten och vara berÀttigad till en Äterbetalning:

Alla fraktkostnader relaterade till returer, Äterbetalningar och/eller byten Àr helt pÄ kundens bekostnad:

Artiklar som returneras till företaget som inte Àr berÀttigade till en Äterbetalning eller butikskredit kommer att kasseras eller returneras till dig pÄ egen bekostnad.

Vid skadade produkter kommer vi att arrangera en ersÀttningsleverans sÄ snart fotona har granskats och godkÀnts.

Företaget Äterbetalar kunden via den ursprungliga betalningsmetoden för alla varor till fullpris. Det finns ingen Äterbetalning/ersÀttning/utbyte för outlet-varor eller varor till rabatterade priser.

Om produkterna ursprungligen köptes med presentkort kommer din Ă„terbetalning att ske i form av ett presentkort. Återbetalningsvillkoren gĂ€ller endast för produkter.

Vi har en adress i NederlÀnderna dÀr vi samlar in returer. Villkoren i vÄra returvillkor har företrÀde vid missförstÄnd eller liknande.

Avsnitt 2 – AvbestĂ€llning av bestĂ€llning

Kunden har rÀtt att avbryta bestÀllningen inom 12 timmar, om bestÀllningen inte har skickats före avbokningen.

Kunden mÄste vara medveten om att alla bestÀllningar hanteras sÄ snabbt som möjligt, sÄ avbestÀllningar Àr tidskÀnsliga.

Om kunden vill avbryta bestÀllningen och fÄ en Äterbetalning kan företaget pÄ kundens begÀran skicka anvisningar hÀr.

Frakt

Fraktkostnader berÀknas vid kassan.

Vi levererar till alla EU-lÀnder. Om vi inte kan leverera en produkt till dig kommer vi att kontakta dig direkt och ge dig en omedelbar Äterbetalning. Om du Àr osÀker, kontrollera gÀrna innan du bestÀller.

Du fÄr en bekrÀftelse via e-post med ett spÄrningsnummer och en lÀnk för att följa ditt paket. För att spÄra ditt paket, besök vÄr spÄrningssida hÀr. VÀnligen tillÄt 1 till 3 arbetsdagar för att spÄrningsinformationen ska visas. Om du har problem med dina spÄrningsnummer, vÀnligen kontakta oss hÀr.

De flesta artiklar skickas inom 12 timmar. Leverans av din bestÀllning kan ta upp till 2-5 arbetsdagar. Observera att helgdagar eller andra fall av force majeure kan pÄverka leveranstiderna och förlÀnga vÄra genomsnittliga leveranstider med ytterligare 14 arbetsdagar.

Vi ansvarar inte för leveranser som pÄverkas av tullklarering, naturhÀndelser, överföringar mellan vÄr speditör och den lokala transportören i ditt land, strejker eller förseningar i luft- och marktransporter eller för extra avgifter, tullavgifter eller efterföljande kostnader.

Du behöver ditt bestÀllningsnummer frÄn din bekrÀftelse-e-post nÀr du skickar en förfrÄgan.

Avsnitt 2 – Leverans

Det Àr köparens ansvar att sÀkerstÀlla att den angivna leveransadressen Àr korrekt. Vi gör vÄrt bÀsta för att pÄskynda bearbetnings- och leveranstider, sÄ det finns alltid ett litet tidsfönster för att korrigera en felaktig leveransadress (vanligtvis cirka 12 timmar). VÀnligen kontakta oss omedelbart om du tror att du har angett fel leveransadress.

Vi ansvarar inte för förlorade eller stulna paket. Om din spÄrningsinformation visar att ditt paket har levererats till din adress och du inte har tagit emot det, vÀnligen meddela din respektive transporttjÀnst med informationen som du hittar pÄ vÄr spÄrningssida.

Att vÀgra att ta emot bestÀllningen utgör ett avtalsbrott och köpet kommer inte att Äterbetalas.

Om du har problem med leveransen, vÀnligen kontakta oss via de angivna kontakterna hÀr.

Om du Àr intresserad av en retur, se vÄr Retur- och Avbokningspolicy.